måndag, innebär skola

Idag började skolan.. fast, det var inte så farligt. det var inte farligt alls. Faktum är att jag gillar skolan.. riktigt mycket. jag får ofta höra saker som "men va? är du helt störd eller?!" eller typ "du är ju inte frisk" ja, ni fattar. men faktiskt, jag blir glad av att komma till skolan, jag gillar att vara på lektionerna med min underbart mysiga klass! kan dock inte påstå att jag är en av dom bästa i klassen, då de flesta lärare hatar mig eftersom att jag spyr hela tiden, fast med ord givetvis. jag kan inte hålla tillbaka det, det bara kommer. inget jag kan rå för. jag har valt att kalla det en sjukdom, för då kanske de tycker synd om mig istället för att bli arg. ja, jag är en ordspyare helt enkelt.. en allvarlig sjukdom som drabbar flickor som jag.
jag har börjat banta, igen. inget ovanligt iofs eftersom att det händer ungefär.. 20 gånger i månaden. Jag har nog provat alla dieter som finns. men jag har kommit på varför dom inte funkar.. dels för att jag slarvar och tycker att 'näe, men lite glass. det blir man inte fet av', och dels för att jag kommer på dom själv, vilket heller inte är speciellt lovande då jag bantar på lite vad jag vill. jag äter vad jag vill när jag känner för det liksom.. vi kan kalla den, jennifer's diet.. Så, vill du gå upp i vikt så prova den! då går ni garanterat upp ett par kilo.. men nu, nu har jag faktiskt kommit på en ny, som jag seriöst tror kommer funka.. men.. vi får se, det är ju inte första gången det känns så, direkt.
men idag i matsalen åt jag faktiskt bara en biff och en jäkla massa morötter och sallad.. plus att jag drack 3 glas vatten innan. så jag klarade mig hela dagen på det, och även fast jag jag hade pengar så lyckades jag hålla mig ifrån kafeterian (eller inte själva kaffis, men där man handlar) trots att jag gick förbi hela tiden. framsteg, kallas det!
men, sen kom jag hem, och redan där gick min plan om att gå ner i vikt i stöpet, jag upptäckte.. glass!
ja, det var ju kört helt enkelt..
så, nu ligger jag här, med fet ångest och fet mage.. men fasen så god glassen var!
nej, på tal om glass, nu ska jag nog ta mig en tallrik till. tjing! :d



IDAG BLIR PERRA 19 ÅR, GRATTIS HJÄRTAT!

Kommentarer
Postat av: belly

hejhej har frågestund i bloggen , frågor uppskattas :D

2009-02-24 @ 02:23:37
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0