nej nej, inget bad för mig inte!



Jag och min sötkärna. Hon är bäst!


Om några  veckor kommer mina småbröder hem, och då ska min syster bjuda dom på mat och en bad-dag, på badhuset i gävle, trots att det suger i gävle så skulle snorisarna promt dit. men, det är ju deras julklapp och inte min. Men iallefall, så blev jag ju självklart tillfrågad att följa med. och jag som älskar att bada tackade ja på typ, 0,3 sekunder. Sen, nu såhär i efterhand så tänkte jag att 'jo, men det kanske är bäst att prova bikinin först och se hur man ser ut, så att man inte får en chock när man väl kommer dit' liksom. Sagt och gjort, jag satte på mig bikinin, och ställde mig framför spegeln. ja, behöver jag säga mer än att min haka satt i golvet? Det var det absolut värsta jag har varit med om! Fy satan. Jag kan ju säga att jag garanterat inte ska med och bada iallefall, för den synen var inte narre! Usch!

Anyway.. nu ska jag gå och borsta tänderna, sen ska jag titta på säsong 2 av svensson svensson. jag dör ju nästan när jag ser den. Han är ju så sjukt kul den där, gustav svensson -väärldens bästa brevbärare!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0