Perrus och mys


Jag sitter och pratar med perrus på msn...
och inte nu i helgen som kommer, men nästa ändå så ska han och jag åka ut till hans stuga och grilla, basta och dricka heineken, sen sova kvar och åka hem dagen efter.. hur mysigt som helst! Och på fredag när han kommer så ska vi ut och gå med hampus.. känner att jag behöver lite kvalitetstid med min bästa perra! det kommer bli hur bra som helst.. awesome!

jag har bara legat i sängen, jag har verkligen inte orkat göra nåt.. sen börjar jag kännea mig lite hängig också.. plus att jag har jätte ont i tuttarna. usch, inge kul! Så vi får se vad jag hittar på imorgon.. om jag kanske ligger hemma då med eller om jag hittar på nåt skoj.. men vem vet? det kanske händer nåt helt oväntat, vilket heller inte skulle vara så fel. jag är öppen för förslag, so to say!
nej, nu ska jag fortsätta skriva med perra och sakna någon så att hjärtat blöder.
God natt. puss!

Kommentarer
Postat av: perrrriii

KOmmer de verkligen bli :)

2009-02-21 @ 03:14:59
Postat av: jennifer

javisst, babe! :D

2009-02-21 @ 12:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0