rebecca, mitt sötkrull

babe kom och ville sova med mig, och klart att hon fick det! Hon kom dessutom i lockigt hår, eftersom att hon har nyduschad. rebecca är min barndomsvän, och jag har sett henne i utsläppt lockigt hår max, och inte en gång mer än kanske fem gånger i hela mitt liv. Hon har med andra ord aldrig lockigt hår. men jag lyckades få en bild på henne, eller jag lyckades få flera! Och alla var frivilliga! :D


Jag tycker hon är såå fin i lockar! Aw, min lilla krullunge!
Nu jobbar jag på att få henne att gå till skolan med lockigt hår, dock utan framsteg.
men det kommer, tro mig.. hon kommer inte undan!

nu ska vi locka mitt hår, sen sova. puss och godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0