skräckens hus

God eftermiddag, allesammans! haha!
Snäll jag lät! :)


underbar dag idag. ville inte gå upp imorse eftersom att jag hade helt underbara drömmar. mysigt! :)
Så, nu har jag tagit en lång och härlig dusch, hunnit klätt på mig och fönat håret. ska väl sminka mig snart och fixa håret, sen är jag redo för kvällen. lika bra att vara förberedd ifall något mysigt skulle hända! men för tillfället så ligger jag i sängen och tänkte snart läsa lite i min bok. den heter skräckens hus, och handlar om josef fritzl, han som låste in sin dotter i en källare i 24 år! Det är helt sjukt. hon födde honom också 7 barn.. den är skit bra, faktiskt. fast jag har inte kommit så långt än.. men jag har fastnat :)
nej, nu ska jag läsa, sen slå en pling till sickan. puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0