söndag :)

Idag är det söndag.. en slappdag med andra ord. och vad passar då bättre än en mys dress? -Nej, just det.

  Mys jempa! :)

Idag har jag som sagt varit i stan, men kunde inte lämna tillbaka tröjan eftersom att cubus var stängt. så jag slet bort lapparna och behåller tröjan ändå. heh.. Byxorna kunde jag inte heller byta eftersom att jag självklart har tappat bort kvittot. men jag får krympa dom lite.. ja, lite..
alla har nog bråkat med alla på den här resan.. utom mamma och ola.. henrik slog mig, jag slog tillbaka. steffy blev arg på henrik, henrik blev arg på steffy. steffy och jag bråkade hela tiden.. henrik och andreas höll sig ifrån varandra på slutet.. kan även bero på att henrik började gråta när jag slog honom.. och jag och andreas tjaffsar jämt.. så att, ja.. en vanlig dag i familjen hedström.. fast, nu är vi sams. henrik bad om ursäkt, så då gjorde jag det med.. jag antar att det är så det funkar.
Fick också ett samtal inatt klockan 3 av andreas.. han med sina tider asså.. men, det var bara att somna om. sen väckte han mig 5 i 9 imorse också.. det kändes som att jag precis hade stängt ögonen.. det var inte narre asså.
Imorgon börjar skolan också.. som jag har längtat!
Nej, nu ska jag äta semla med pojkarna, sen ska jag färga mitt hår! puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0