staackars henrik&andreas

Aw, stackars h&a (mina småbröder)..
Dom har tittar på saw med min syster, och nu är dom livrädda.. så jag passade på att skrämma upp dom lite till genom att säga att vårat hus är ett gammalt mentalsjukhus, och att det bodde mördare här. sen sa jag också att dom hängde upp dom nere i vårat garage, och att det nu spökar här. oj så rädd stackars a blev. fast ändå så ville han vara sådär tuff som h och låtsas inte bli rädd. men jag såg verkligen hur rädd han blev på hans ansiktsuttryck. så jag var tvungen att säga att jag bara skojade, annars hade han inte kunnat sova nåt inatt. haha! gud så kul det kan vara att skrämma upp barn!

jaja, dagen idag har jag iallefall spenderat tillsammans med en god vän, datan.. har också umgåtts lite med rebecca, clara och lina. vi åkte till hemköp för att dom ville ha läsk, så jag passade på att köpa en macka, men nej.. ingenting alls. bara en helt jävla vanlig macka. innan dom böt så kände man hur det knullade i munnen och man blev lycklig i hela kroppen.. men nu, inget.. fan!
Imorn ska jag iallefall till stan och byta en tröja jag köpte i sthlm till en storlek mindre (wooho!!!!). och kanske byta ett par jeans också till en storlek mindre.. men så kan det gå om man inte tänker längre än vad näsan räcker och köper kläder utan att prova. typiskt mig..
nej, nu ska jag göra ett nytt tappert försök att titta klart på "yes man".. den suger, men jag vill ändå titta klart. det är tredje gånger jag avbryter filmen för att göra nåt annat. men nu ska jag se klart. puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0