tisdag.. grymt onödigt inlägg

Jaa, idag är det tisdag.. en mycket trevlig tisdag.
Dagen idag har varit väldigt lugn och skön.. skola, som för i övrigt inte var allt för jobbig. hem, titta klart på den andra halvan av wallander som jag missade igår eftersom jag somnade. äta lite chips.. eller va? heh.. nu tittar jag på las vegas, och det är sjukt spännande, så jag kan ju känna att jag inte riktigt har tid med det här. och dessutom blir jag galen snart. mamma kommer snart hem med en påse godis till mig, för att jag frågade om en. men egentligen är jag inge sugen alls på godis, jag kan faktiskt inte komma på riktigt vad jag är sugen på.. det är jätte jobbigt. PLUS att mitt hjärta blöder för tillfället. men jag mår bra ändå. man ska inte haka upp sig på småsaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0