top model


jag och mamma har tittat på top model, det är ju satans bra! Andreas ringde också och var på jätte bra humör, och det spreds vidare, så att jag också blev på bra humör, så nu är jag ännu gladare än jag var innan! ja, det är inte helt fel!
  nu ska jag snart titta på hela säsong 6 av two and a half men, fyfasen vad det är bra! ungen är ju klockren!
Och imorgon börjar jag jobba.. jag ska vara där klockan nio och få schema och så, sen är det bara att sätta på sig dom där ursexiga kläderna och jobba! Knäpper kort sen så ni får se hur fula dom är.
Och ikväll har jag bestämt att jag måste somna innan klockan tolv, för mellan tolv och ett så är det ström avbrott i hela söderfors, och jag är själv på övervåningen, det är inte narre! jag som är så fruktansvärt mörkrädd, jag kommer ligga och grina ju! Well, jag får stå ut helt enkelt. Näe, nu ska jag dra igång two and a half men. puss och god natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0