underbar dag

Jag höll på att missa bussen imorses.. eller näe, inte riktigt, men jag hann inte fixa håret, och om jag hade gjort det så hade jag missat den. och trots att jag inte hann volumeasta håret så känner jag redan nu att det är kommer bli en underbar dag. Finns det nåt mysigare väder än när det är som det är nu? Snö, och inte ett moln på himlen.. kallt men ändå inte för kallt, det räcker med en tunn jacka. åh, det är så härligt. kan det inte vara såhär varje dag? Fast ah, klart sommaren är bättre, men nu, såhär under vinterhalvåret när man är deprimerad, då är det det bästa väder som finns!

Och jag blir galen snart, jag måste verkligen hitta mina hörlurar! dom är spårlöst borta, jag undrar jag om det inte är nån buse som har smitit in och snott mina lurar. jag menar, det är ju inte helt omöjligt. Jag är less på att varje morgon behöva titta på becca med dom där ledsna hundögonen för att få lyssna med henne, och sen när jag väl får det så får man liksom brain-shake för att hon lyssnar så högt. Jag känner liksom hur min hjärna skakar inne i huvet på mig. brain-shake, som sagt. Jag har ju iofs inget emot att lyssna med becca, men klart jag vill ha mina egna lurar.. jag får helt enkelt köpa nya.
Jag fick förresten sluta halv tolv idag, det var helt sjukt skönt! fast ändå kom jag inte hem förrän med två bussen. av nån outgrundlig anledning så gillar jag att sitta kvar i skolan efter att jag har slutat. Inte för att plugga, näe utan för att bara sitta.. jag har helt enkelt för svårt att slita mig från underbara högbergsskolan. haha! Nejs, nu ska jag titta lite på svensson svensson. puss påer! :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha , vadå brain-shake, och sen kollar du heller inte med ledsna hundögon, de är jag som frågar om du vill lyssna faktiskt! :P

2009-02-02 @ 17:00:32
Postat av: jennifer

HAHA! Ja, du kanske har frågat en eller två gånger, annars är det du som frustar och stönar, fröken! ;) Och sen har du på högsta volym också.

2009-02-02 @ 17:02:45
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0