mysdagar i sthlm

i onsdags åkte jag och rebecca till the huvudstad, nämligen Stockholm! vi ville hälsa på, igen, som vanligt.
det var mysigt och det var skönt att komma bort ett tag. I onsdags så träffade jag Linda, en barndomsvän till mig som jag inte har träffat sen jag var 4 år gammal, så det var kul. hennes storebror träffade jag också, och det var en riktig chock! jag kände inte igen han på en fläck, plus att jag blev rädd när jag såg honom.. han hade så mycket muskler! och det hade han knappast när jag såg han sist. och linda var sig lik. liten, smal blond och söt!
igår brände jag massa pengar och fikade med rebecca i stan.. så nu har jag satt köpstopp på mig själv. det behöver jag.. PLUS att jag har ätit skräpmat varje dag sen jag kom..
Så, dom här tre dagarna har resulterat i: viktökning, en rejäl minskning av mina pengar på kontot och en mysig fika. plus lite annat mys! underbart, underbart!

Idag är det fredag,
och vad kvällen har att erbjuda visar sig antar jag. vi får se helt enkelt! Puss! :D


Du är min bästa, stumpan!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du glömde sjukhusbesöket =P

2009-02-21 @ 17:59:09
URL: http://naatys.blogg.se/
Postat av: jennifer

haha, just ja! :d

2009-02-21 @ 21:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0