melodifestivalen, flopp



jag sitter och tittar på melodifestivalen, eftersom att jag missade det i lördags. eller nej, det gjorde jag inte. men jag sket i det. och nu medans måns sjunger så tänkte jag skriva ett inlägg om just, melodifestivalen. 
Det var två stycken jag som speciellt reagerade på..
den första var allas lilla älskling; amy diamond. När jag såg henne studsa fram där i sin fina, hmm.. ja, vad var det? rymddräkt.. var min första tanke 'Gumman, vart har du rymdfarkosten?' ah, den där var ju inte snygg asså.
och den andra var lasse eller vad han hette, låten hette iallefall jag ska slåss i sina kvarter . Han var ju bara för hemsk! han såg ut som en 15 årig pojke som inte riktigt hade lärt sig vart han hade fötter och ben, han skuttade ju runt på scenen som en kåt åsna. Och för att inte tala om hur han lät! återingen som en 15 åring i målbrottet.
ja, jag måste säga att jag är besviken på melodifestivalen i år. tillochmed måns var ju skit dålig. Den enda som höll måttet var petra mede som alltid är lika skön och underbar!

idag ska jag umgås med rebecca, för ovanlighetens skull. jag väntar bara på att jag ska orka resa mig ur soffan och börja göra mig iordning. jag måste föna håret och platta och volumeasta, sminka mig orkar jag inte, så det skiter jag i. Ojdå, nu såg jag att det visst var en timme sen jag skulle ha gått hem till rebecca. ja ni ser vad tiden rinnr iväg, nu måste jag göra mig iordning! tjing

Nämen oj! nu gick måns vidare. VAD OTIPPAT!

(16:43)
okej, nu måste jag göra mig iordning! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0