torsdag

OJ OJ OJ, säger jag! OJOJ!!
Jag har gått idag.. ja, det har jag. hela TVÅ TIMMAR!!
jag och becca gick till mariosjön och lååångt in i skogen, tog typ en timme att gå dit.. sen när vi skulle tillbaka så kom jag på vid halva vägen att jag hade tappat min mobil, så det var ju bara att traska tillbaka och hämta fanskapet. heh..
så vi ringer och ringer, och det tutar, men vi hör inget. så vi går längre in i skogen tills vi faktiskt hör min mobil. becca STOG på den, haha! Den låg undr snön.. så det var bara att gräva fram den, men pärlan mådde bra. det var ju skönt :)

sen efter det så åkte vi in till uppsala och åt på subway, vi hade liksom missat det där med inge bröd och trodde att man kunde äta mörkt bröd, men så var det inte.. anyway, jag beställde en hel, och becca en halv. och när jag hade ätit min så var jag fortfarande inte mätt, och inte becca heller, så vi beställde en varsin halv till. Så, med andra ord åt jag 45cm macka, som är nästan en halv meter! :o pinsamt!
Och sen, när vi skulle hem så satt det två emosar framför oss, två tjejer som var tillsammans också.
och det var så kul, för varje gång ena tjejen pratade, efter halva meningen så trycker den andra tjejen in tungan i käften på henne så att hon inte fick prata klart. haha, det var hur kul som helst.
Hon verkligen undersökte munnen på henne med tungan, hela tiden! dom slickade varandra i munnen och slemmade på varann!
plus att hon såg ut som att en blind hade klätt henne, sen hade hon en vit rosett också, mitt på skallen, som hon hade knytit under hakan. HAHA! 
jaja, nu ska jag städa mitt rum, igen! puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0