helgen

Söndag, ja.. och jag har inte skrivit på ett tag, 10 dagar för att vara exakt. och ja, jag kan väl kanske inte påstå att det har hänt överdrivet mycket. förutom att min kamera leker med mig och vill inte fungera.. jag har bränt 5300kr på två veckor, och jag har bråkat ovanligt mycket med andreas. annars har det väl varit som vanligt. Skola, hem, äta, sova, samma sak varje dag.

Helgen har faktiskt varit lugn, och skön!
Fredagen spenderade jag med åsa, fia och min syster. Vi åkte till uppsala med två tåget för att gå på bio och äta på kina. Vi kom in och gick och åt mat, inte helt fel. hur gott som helst. Sen efter det så gick vi lite på stan. Jag lyckades bränna 1600kr på mindre än en timme. Bra, jennifer! Fia brände också pengar.. fast pengar hon inte hade. jag och åsa tyckte synd om stackars fia och köpte en varsin tröja åt henne. sen efter det gick vi på stan lite till och sen upptäckte åsa att 'oj, vart är mina pengar?' Hon hade såklart inga kvar. så det blev ingen bio. men lika glad var jag för det då jag kände att jag inte var sådär jätte sugen på det heller. Fick mig iallefall ett par goda skratt tillsammans med två av mina bästa vänner. synd bara att inte beccus kunde vara med. sen efter det så åkte vi hem. Jag och fia åkte först till ioannis och gick ut med haati, sen hem till mig och smed (?) stora, stora planer. Vi kommer bli rika. sen kom mamma hem.. vi pratade med henne, och skrattade så att vi höll på att kissa på oss. när klockan närmade sig halv ett pös fia till ioannis och jag gick och lade mig.

Lördagen var till en början seg. Vid halv 2 gick jag upp till ip för att stå i kiosken med åsa och fia, stog där, gick hem och latade mig ett tag. sen gick jag hem till alex och drack lite. när jag började känna av alkoholen gick jag hem, eftersom att jag inte var så sugen på att dricka.

Dagen idag har jag bara legat i sängen. Jag har fortafarande pyamas på mig, och det har varit helt sjukt skönt!
Och på onsdag börjar jag jobba. suck.. hällbacka 12 veckor framöver. onsdag, torsdag, fredag. Sen går jag i skolan måndag och tisdag. så jag kan ju glömma att bygga mina naglar eftersom att jag måste ha både korta och omålade naglar på jobbet. hur ska jag klara mig? jaja, det är smällar man får ta. Nej, nu ska jag titta vidare sen blir det beck på tv. Gunvald, kan nån bli bättre? Näe, tror inte det vaa!


Kommentarer
Postat av: åsa

de var fia som inte hade pengar :O så skyll inte på mig den rikaste ungen i söderfors ;)

2009-02-02 @ 13:45:16
Postat av: jennifer

haha, oj sorry, dear. vilken katastrof! haha :D

2009-02-02 @ 14:53:31
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0