13/1

Förresten, tänkte berätta lite om dagen..

Det började med att jag vaknade på underbart humör, sträckte lite på mig och klev sen upp ur sängen med ett brett leende på läpparna! Skönt!
Sen åkte jag till skolan, och får snart reda på att alla mina lektioner är inställda pga sjukdom. Inte narre, men jag var ju så illa tvungen att åka in eftersom jag skulle ta sprutan. så jag är inte bitter! :)
Sen klockan 11 åt jag lunch med söt-sandra, sen började jag traska mot sjukan.. sen var det bara att vänta och vänta tills distriktsköterskan. Bla, bla bla.. sen gick jag iallefall tillbaka till skolan, och åkte hem.
När jag kom hem så åkte jag och åsa direkt till elin (åsas syster) och hämtade Ludde, hennes hund. Tog en grymt lång promenad. En gryyyyymt lång promenad! Det var så sjukt skönt! Vi pratade om det mesta, och jag fick ur mig en hel del, vilket var skönt! Kändes verkligen som att jag behöver det nu!
sen kom vi hem till mig och jag städade mitt rum, och sen drog datanördandet igång. vi satt vid datan, och emellan spelade vi guitar hero. Det tar sig, nu spelar både jag och åsa på hard, grymt! Sen kom piggy och fisen, piggy gick ganska fort och jag fia och åsa gick ut och tittade på film med mamma och syster. Irene huss-guldkalven. Väldigt bra! Så.. ja, nu sitter vi här och ska snart titta på white chicks, det blir inge skola för mig imorn då jag känner att jag inte får ut så mycket av att sitta i cafeterian och ruttna när alla lektioner är inställda, så jag skiter it. Busigt, va? ;)
Nej, nu ska jag tvätta bort sminket och borsta tänderna, Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0