19/1-09

Det blev inge skola för mig idag eftersom att jag somnade så sent pga av mina jäkla tänder. Fattar inte, det är liksom bara på nätterna jag får ont. Anyway, så jag försov mig, sen orkade jag inte, så mamma sjukanmälde mig, och tur var väl det för annars vet jag att klassen skulle ha fått smaka på både ett och två utbrott. Så då kan jag lika gärna vara hemma.

Men jag tänkte faktiskt sätta mig ner och göra färdigt den där sabla etik och moral uppgiften, och frågorna om cirkularitonssystemet. Sen tänkte jag plugga lite matte. Näringsläran får jag ta nån gång när jag känner att jag orkar, för det är så sjukt jävla booring, och jag vill helt seriöst gråta varje gång jag tänker på det där vidriga jävla omprovet jag måste göra, eftersom att jag missade det riktiga provet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0