Åh!

Så tråkig jag är när jag inte skriver, men eftersom att jag är en sån fruktansvärt upptagen kvinna så hinner jag inte, haha! ;) Gud, egentligen så måste jag verkligen plugga, eftersom att jag har matteprov och näringsläraprov den 12:e, och det måste jag klara...

Aja, igår åkte jag iallefall till sandra, och det blev mycket skratt, som vanligt. Så kul! vi spelade kort, tittade på harry potter, lyssnade på sandras låt hon har gjort, åt mat, åt lite mer mat och massa mer. Det var hur mysigt som helst! Nej, nu ska jag titta på moulin rouge som går på canal+. Sen ska jag läsa kenzas, kissies, spiderchicks och beccas blogg sen ska jag plugga. Tjing! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0