Åsa i ett nötskal :D



oj, vilken tur att beccus berättade för mig att vi hade studiedag imorgon, för det hade jag ingen aning om. Det hade ju liksom inte vart så jäkla kul att komma dit också är det bara jag där, och 100 lärare. Då hade jag lagt mig och gråtit.

Pratade med åsa om yogan nyss. Och jag kan ju säga såhär, TÄNK om jag hade lyssnat på henne.. Så här lät det, ungefär:

Jag: okej, men vilken tid börjar det?
Åsa: det börjar klockan 18.00.
jag: Ja, okej.. men man måste ju vara barfota. det vill inte jag.
åsa: Nej, det måste man inte, jag ska ha skor.
jag: Men gumman, du kan inte yoga i skor?
åsa: men jo, det ska jag..
jag: jaja, okej.. men man behöver inte ha med sig nåt eller?
åsa: Jo, ta med en kudde..
jag: jaha, okej.. vet du hur mycket det kostar, för både bodypumpen och yogan?
åsa: ja, typ 600 för båda. Yogan kostar 350, tror jag.

Och  nånstans under det här samtalet så kände jag liksom att 'Näe, men jag ber mamma ringa marie-louise, det känns bäst då'.. jag vet ju liksom vid det här laget att åsa är ganska bra på chansa om hon inte vet..

Så mamma ringer marie-louise. Och då visade det sig att:

*Det för det första börjar halv 7, inte sex.
*att man inte får ha skor.
*man ska ha med sig en filt och en kudde
*Det kostar 200


Det är bra att åsa vet, så att det inte blir några fel, liksom.. heh, hon är ju för go! :)

Kommentarer
Postat av: Moni

härlig blogg.. allt bra?

2009-01-19 @ 19:05:19
URL: http://monkann.blogg.se/
Postat av: åsa

jag ska säga dig för att inte veta nånting så var jag bra nära på nästan allt, jag kunde juh sagt att de börja fem eller nått , eller att de kosta 50 kr så de så :P

2009-01-20 @ 22:33:27
Postat av: jennifer

haha, ja det har du rätt i. Jag menar, det hade ju inte vart nån fara om jag hade stått där utanför klockan fem. Köldskador är ju easy as a cake, ingen man behöver oroa sig för, liksom! :D

2009-01-21 @ 07:48:31
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0