bantning

Det känns som att jag har bantat i ett år nu, men jag har bara bantat i en vecka. Men jag har kommit på ett satans bra knep, varje gång jag blir sugen på den där kladdkakan, eller den där saftiga sockekakan så skyndar jag mig att slå in www.facebook.com, eller gå in på mina bilder (endast nytagna, jag har faktiskt vart smal en gång i tiden) och tittar hur fasen jag ser ut nu för tiden, det är inte nådigt vad jag har gått upp i vikt, och att jag inte insett det förrän nu, det är ju skrämmande! Varje gång jag tänker på hur blind och lat jag har varit vill jag bara slå huvudet så hårt i väggen att det går igenom till andra sidan, och lite hårdare. fast träning kommer inte på frågan, det är jag alldeles för lat för, då hårdbantar jag hellre. ALLT för att slippa träna. ohja!

Min uppdatering suger, i know. Men jag har liksom inte tid, men nu räcker det! jag ska bli bättre :D


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack så mycket :) Detsamma!

2009-01-10 @ 11:37:03
URL: http://sofiaamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0