becca och jag

Rebecca sa:
mm, så då kan man ju faktiskt undra om han skiter pengar


Rebecca sa:

men tydligen va de ju nån jävla affär som jag sa förut du vet, som skulle ge typ 6 mille eller nått sånt , men vem fan har råd att slänga ut dom pengarna nu när de är finanskris och grejer,


jennifer sa:

vad är finanskris?


Rebecca säger:

ja men har du inte märkt att typ allt sjunker i pris. de är dåligt med pengar, bensinen går inte ens på 10 kr litern nu,


jennifer säger:

oj


Rebecca säger:

folk blir sparkade från sitt jobb för att företagen inte har råd att ha dom


Rebecca säger:

ni borde prata mycke om de där i skolan tycker jag , för de märks ju på hur många ekonomier som helst att de är kris


Rebecca säger:

dock inte dom som jobbar svart


jennifer säger:
ahaa


Rebecca säger:

fattar du ?


jennifer säger:

aa


Rebecca säger:

bra de kan vara bra för dig att veta så du kan komma till skolan och vara lite smart


jennifer säger:

ja


Nu är becca sådär smart igen. Jag älskar när hon är det. jag älskar henne lite extra då. Sen har hon faktiskt lärt mig en hel del bra saker som jag kommer komma långt på i livet, som tillexempel att neradio.se faktiskt är en bra radiostation, och det är den! Fast sen vet ju hon också att hon kan lura i mig vad som helst, och det utnyttjar hon ju förstås också i alla lägen. men min becca, hon är bäst! :)


Kommentarer
Postat av: Kan Dee - Drawings & Designs

Hej! Kolla in min EXPLOSIVE kollektion med egendesignade tryck på min blogg, som jag också äntligen säljer nu! kommentera även gärna mina teckningar som jag ritar, KRAM!

2009-01-16 @ 01:01:28
URL: http://kandyart.blogg.se/
Postat av: steffy

men ditt mongo `? visste du inte det ? ! säjjer inget till mama(A) hah

2009-01-16 @ 18:19:35
URL: http://saandpit.blogg.se/
Postat av: Rebecca

hahaha , hur kunde du veta att jag älskar att utnyttja din dumhet? de finns inge bättre :)

2009-01-18 @ 17:33:38
URL: http://rebeccanaapuri.blogg.se/
Postat av: jennifer

jo, det är ju just det jag vet! helt sjukt! :D

2009-01-18 @ 19:11:33
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0