dagen idag :)

Snart blir jag galen, jag har letat efter ett speciellt typsnitt hur länge som helst nu, men tror ni jag hittar fanskapet? -Näe! Det är det som blondinbella har som jag också vill ha, men det går inte så bra jag hade hoppats på riktigt. Och det är väldigt störande. jag menar, man blir ju galen för mindre

Nu har pappa satt in pengar, och jag är glad :) fick mer än vad jag skulle få, jag fick 5000. Skönt att ha pengar att röra sig lite med :)

Så, hur har dagen varit? - Jolå, helt okej, var i skolan, hade bara tre lektioner, sket i matten och åkte hem. Dumt gjort, jennifer! Jag måste verkligen skärpa mig när det gäller skolan, asså. jag skiter it totalt, och det är inte bra. Och plus att om man skolkar fem lektioner på en termin så drar dom in mitt körtkort. Och det vill man ju inte, liksom. sen kom jag hem, slog mig ner i soffan med min data i knäet och njöt av livets goda stunder. kollade på oth också, det är ju för bra! Jag börjar bli lite deprimerad nu, jag känner att one three hill behöver komma tillbaka till mitt liv. Hör du det?!

Snart slipper jag skolfan, jag börjar jobba vecka 6 på hällbacka och ska jobba ända tills vecka 19, tre dagar i veckan. Kommer bara vara i skolan måndag, tidsag då jag går dit för att ha matte, svenska och engelska. Inte helt fel, va? :) fast.. det finns ju vissa nackdelar.. jag måste torka dom i stärten. inte narre! usch, jag kommer spy ner mig.

jaja, nu ska jag tvätta bort mitt smink och borsta tänderna, sen ska jag krypa i sängs. Inte för att jag kommer somna iofs, men ändå. :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0