förbannad!

jag blir så förbannad! jag vill verkligen ha en semla nu. det står liksom två i kylen, men dom ska mamma och ola ha ikväll. men hallå? jag då? Får inte jag nån? Hennes snar var "Men du bantar ju." - ja, och? jag kanske ville spara fanskapet till nån gång när jag faktiskt får äta semla. Och efter det säger hon "ah, och när du var i stockholm åt vi blåbärspaj". jag älskar blåbärspaj! Och dessutom så har jag bestämt att man får äta godis på lördagar, annars kommer jag ju aldrig klara det här! jag är så jävla förbannad. Nu är Örjan lax påväg fram.. min knytnäve kommer sitta på andra sidan väggen snart, så stark är jag!


 Och om du läser det här, steffy. Så ska du veta att jag, av hela mitt hjärta önskar just nu att jag inte hade nån syster, och att dina pengar som vi ska få av pappa hamnar i afrika eller nåt.



Det här är mitt godis för tillfället, cashewnötter. Dock ganska gott, men kan inte mäta sig med en semla utan mandelmassa!

Kommentarer
Postat av: Anna

Såna nötter är verkligen jättegoda :D

2009-01-10 @ 21:39:21
URL: http://annkar.blogg.se/
Postat av: Anna

SV: Ja kanske ;) Fast jag tycker det är väldigt gott med sånt naturgodis också :D

2009-01-10 @ 22:06:53
URL: http://annkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0