gårdagen, suck

Okej, jag är inge vidare bra idag alls. gårdagen var en katastrof och jag blev för, för, för, för full. Jag skulle kunna säga att jag aldrig varit så full i hela mitt liv om man räknar bort midsommar för två år sen. Men jag visste själv innan jag började dricka att det skulle sluta i katastrof eftersom att jag vet att jag inte kan dricka sprit. Tillochmed mamma var rädd att jag skulle kvävas i mina egna spyor i sömnen, så hon låg vaken, haha. Inte kul!

Idag har jag tittat på andreas match, grabbarna vann med 4-2, bra! Hunnit träffa peckie och blivit hemskjutsad av selvet, eftersom att mina fötter total strejkade på matchen. Dom var iskalla! jag har också hunnit äta pizza, och bråkat med ola. Sen har jag blivit hånad av mamma också. Och jag har precis hängt tvätt! Duktigt va? Det var kallt satan, och jobbigt. Usch! Nu ska jag börja göra mig iordning och sen kila hem till daniel en snabbis, han ska köra en två-dagars, helt galet. Just nu känns det som att jag skulle spy så fort jag kände lukten av bacardi ruzz. Synd att det blev som det blev, för den är gaalet god och blanda med cola. Det är också det ända jag kan blanda med cola.
Nej, nu ska jag kila, puss!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

hörru du glömnde nämna den så kallade bebis groggen ;)

2009-01-18 @ 17:30:25
URL: http://rebeccanaapuri.blogg.se/
Postat av: jennifer

HAHA, ja just ja, den jäveln. Kanske skulle ha vart utan den där "bebis groggen". Mådde inte så jäkla bra efter den.

2009-01-18 @ 18:22:41
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0