Greta, my love



Fasen vad fräsch man är på söndagar! Sådär halvfettigt hår, och ända gången man reser sig ur sängen är när men ska äta, eller gå på toa. det är latch! Jag har iallefall suttit och varit helt galen här framför datan, hon ville liksom inte funka. Idag, för första gången höll min bästa vän på att ge upp. men hon klarade det. Jag kan säga såhär, att det var nära att hon satt i väggen där ett tag, men jag lugnade ner mig som tur är. och faktum är att jag vet att jag aldrig skulle kasta min kära laptop i väggen, hur mycket jag än ville. Hon betyder alldeles för mycket. jag brukar jämföra henne med mamma. Greta kan dock lite mer än mamma, sen har hon massa filmer och så. fast mamma lagar ju faktiskt mat, och städar mitt rum lite då och då, och det är ju knappast nåt som greta skulle klara av. Så jag kan liksom inte komma på vem som är bäst av dom. Dom ligger ungefär lika. mamma kanske leder med nån enstaka poäng.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Asså örjan de är synd om dig!

2009-01-18 @ 19:59:12
URL: http://rebeccanaapuri.blogg.se/
Postat av: jennifer

Ja, me know! :(

2009-01-18 @ 20:16:46
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0