Nu jäklar, äckliga mage!

Jag har bara ätit en endaste gång idag, duktig jag är! Och nyss drack jag en proteindrink också, jag är ju så satans bra! Klarar jag att få bort min jäkla mage så klarar jag allt sen, im totally sure! :D Har gått ner fem kilo, faktiskt. Även om det inte syns. Huhu vad jag är glad! Nu ska magen få se på andra bullar! Nu är det helt slut på godis och annat shit.

Jag försöker panikartat få tag på izabella också, som verkar ha grava störningar när det gäller att svara i telefonen, eftersom att hon liksom inte gör det. Hon ringde och väckte mig imorse liksom, men sen.. när man vill ha tag på henne, vettu, näe, då skiter ungen i att svara. -Izabella, ring mig. It's very important info about our weekend together!

Jag får pengar imorn av av min pappa, ett fyrsiffrigt belopp med en fyra i början, mm! :D Inte helt fel såhär lagomt till att jag ska till sthlm, kommer troligen hem med ett eller annat plagg. Jag tänkte på det idag. Vad ska jag slösa mina pengar på nu då? -Jag köper ju inga cigaretter, inga bakelser, inge pizza, inge godis, inte läsk, inge donken eller max.. liksom? Vad köper man då, förutom kläder? Just det! Det finns inget. Och att spara finns inte med i min värld. Så har det alltid vait.
Som när jag och stephany var små, samma visa varje gång.
När mormor eller farfar kom och hälsade på så fick vi oftast pengar, eller, vi fick alltid pengar. Stephany, duktig som hon var stoppade fint ner sina pengar i sin sparbössa och tänkte liksom att 'Näe, men jag sparar så att jag har pengar sen', medans jag sprang ner till ica, och kände hur dom där pengarna brann i fickan på mig. -Jag kommer ihåg en gång, när jag brände alla pengar på pokémonkort, slaim och kludd. jag menar, det var ändå 500kr.
Och jag är inte ett dugg bättre idag. Sist vi fick pengar av pappa så fick vi ca. 4000kr i var, steffy sparade sina, medans jag åkte in till stan samma dag, och vad jag köpte kommer jag inte ihåg! jag vet att jag köpte ett par byxor och ett par stövlar, men inge mer. Pengar liksom rinner ur händerna på mig, och sen står jag där, utan pengar och less på mig själv för att jag brände dom på skit. Samma visa varje gång, som sagt.

Nej, nu ska jag nörda lite till på facebook som vanligt, sen ska jag hoppa i säng, eftersom att jag ska till skolan imorn. Och jag lär duscha, vilket betyder att jag måste upp typ 7, kvart över 7 för att hinna. Jag kan numera inte gå ut utan att volumeasta håret. Även om jag har det uppsatt så volumeastar jag det. Inte bra för håret! puss! :D


Kommentarer
Postat av: ♥ HelloNicki

Hej !

Var gärna med och tävla om de "slitna" jeansen från Forever 21 i min blogg :)

2009-01-14 @ 22:10:20
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0