Pigg och utvilad, godmorgon

God morgon! Ska snart kila ut till bussen tänkte jag, men ska skriva hej först! :)

Igår sov jag bort nästan hela dagen, eftersom att jag var vaken hela natten innan. Somnade nästan i skolan, så innan sista lektionen bestämde jag mig för att åka hem. Och när jag är utvilad kommer jag knappt ihåg nåt från gårdagen, jag kommer tillexemenpel inte ihåg ett ord av vad jag och rebecca sa till varann, trots att jag var vaken då, och hade inte sovit innan. men iallefall, så kom jag hem la mig i sängen, och höll mig vaken till 7, sen började jag som somna sakta.. och när jag märkte det gick jag upp och borstade tänderna och så, sen halv 9 somnade jag och sov hela natten! Så nu är jag heeelt utvilad och pigg, såå skönt! Och äntligen har jag vänt tillbaka dygnet.. Nej, nu väntar ännu en härlig (vidrig) skoldag! Mm! Måste springa till bussen, ciao! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vf bloggaru inte längre ? :S

2009-01-09 @ 18:51:38
Postat av: jennifer

Jag vet faktiskt inte, men som upptagen affärskvinna har jag int tid. haha! ;)

2009-01-10 @ 02:46:41
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0