Prison break


men nog är han bra snygg allt, inget man tackar nej till.  Synd bara att han är bög, så jag har ju ingen chans direkt. men annars så hade jag nog en skaplig chans, jag menar, vi hörs ganska ofta på msn och så.


den där jäkla self! Jag visste att den jäkeln skulle lura dom! Åh, jag blir så förbannad! Scofield kan ju för sjutton inte göra nånting rätt! Nu är dom ju tillbaka där dom började igen, nu kommer det ta ytterligare 10 veckor för dom att få tillbaka den där jäkla scylla-saken. Sen ska dom ta den till polisen också, och bara det är ju ett helt företag för dom där nötterna! Egentligen älskar jag serien, men jag blir så arg när dom ska hoppa fram och tillbaka hela tiden, och aldrig lyckas med nåt. Och dessutom, är det bara jag som tycker att scofield har blivit tjock? jag menar, förr såg han ju ut som en sparris med muskler, nu ser han ut som en köttbulle med muskler som har somnat. Inte okej, Scofield! Tror att det är nån mer än jag som skulle behöva låta bli godis och pajer och läsk och.. ja, listan kan bli lång. men you see my point. Nej, nu ska jag lyssna på lite musik, sen sova. Eller jag ska måla naglarna först. heh, kiss! :D


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha , du är så rolig gumman, sluta med godis är alltid bra, men hur svårt är de inte då? o.O

2009-01-13 @ 09:53:21
URL: http://rebeccanaapuri.blogg.se/
Postat av: jennifer

jag vet, det är helt sjukt svårt! :O

2009-01-13 @ 19:23:12
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0