Sent godmorgon

Usch! jag har haft helt skeva drömmar inatt. och jag kommer ihåg två av dom! Det var jätte läskigt. Sen kommer jag ihåg lite av den ena, jag minns att jag var carrie bradshaw's unge, och att vi var på gröna lund. helt sjukt, haha! Och dom andra var mardrömmar. Inte kul.

Jag sket som sagt i skolan idag, och jag tycker personligen att det var ett genidrag. Men jag kan fortfarande inte förstå hur jag kunde vakna så satans sent även fast jag somnade skit tidigt igår.. Jag vaknade liksom vid 1 nån gång. Och både pappa och izabella har ringt och väckt mig.

I helgen blir nog åkning till Izabella, det ska bli skit kul! Jag har inte träffat fanskapet sen cityfesten tror jag. Och det är big no! Man får inte vara ifrån varandra så länge. jag längtar.. nej, nu ska jag studsa in i duschen, och sen kommer förmodligen sandra, puss på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0