sliten

några timmar efter att jag hade skrivit det förra inlägget så somnade jag och vaknade inte förrän halv nio :o! Inte bra, jag vet ju vem som kommer sitta vaken hela natten precis som förr onsdagen, nämligen -jag! Jag hatar att sova på dagarna, och dessutom är det inte så skönt som att sova på kvällen, för man har bara ångest när man vaknar.

Och när jag vaknade så var givetvis hungrig, så jag knallade upp och tog ett äpple. (är det bara jag som hör hur duktig jag är?, jag menar, hade det här vart '08 så hade jag garanterat slafsat i mig typ en hel chokladask, eller letat upp nåt fett som sätter sig on my ass på en gång!) Och det var jätte gott! Och jag kände verkligen hur längsen det var jag åt äpple! Eller ah, förra veckan, men ändå. Det var sådär stort och grönt. Sen äter jag alltid äpple med kniv, (om jag har tillgång till en, förstås) äpplet blir minst 3 gånger godare då. prova! :)

nej, nu ska jag titta på white chicks, och den är ju bara föör mysig! tror inte att det finns nån annan film som jag har sett så många gånger och ändå inte tröttnat på. Så har ni inte sett den -SE DEN!


Här har vi det! (med den här bilden vill jag visa hur stort och grönt det var, men som ni ser hann jag äta lite först. Så nu syns det inte hur stort och grönt det var. Ni ser nu istället ett halvätet äpple och en kniv med äppelrester på. Men lika bra är väl det :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0