Tjenis

Halv två, och jag ligger i sängen med morgonrock, vart ska det bli av mig? -Ingenting, om jag inte börjar plugga snart. jag ligger efter satan i skolan, det har jag iofs gjort ett tag, men nu är det illa. Lördagen spenderades hemma med rebecca, tittade lite på "thelma och louise" också, ingen film jag direkt rekomenerar, men jag såg inte klart den heller eftersom att det slutade halv 3. och det hade jag ingen lust att sitta vakn till bara en film. becca och jag satt och snackade lite skit, sen pös hon hem. Och jag satt i soffan med datan och inte orkade röra mig förrän mamma kom hem. Då pratade jag lite med henne, sen gick jag och la mig. Vaknade vid tolv idag, inte helt fel.

Och snart tänkte jag faktiskt -tro det eller ej- börja plugga. Ja, ni hörde rätt, jag ska plugga! Och det händer inte i onödan ska jag tala om. Jag ska både ta igen lite i matten och engelskan. Sen tänkte jag kika lite på etiken och näringsläran också. Inga favoritämnen, men det är ju ett måste. Nej, nu ska jag klä på mig, sen dra igång. puss påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0