Nyår/08

vad har 2008 varit för mig?

´08 för mig har varit ett år fyllt av skratt, glädje och tårar. Men också underbar vänskap, kärlek och hat.
Det var då jag blev kär för första gången, men också fick mitt hjärta krossat. jag har träffat så många mysiga människor! Och jag har lärt mig en hel del. Men inget kommer kunna mäta sig med 07. 07 för mig är obeskrivligt. Synd bara att allt inte är som förr.

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har verkligen inte orkat. jag har mest bara legat i min säng och sett dagarna flyga förbi, haha.
 
Nyår blev riktigt lyckat, faktiskt. Även fast jag vaknade med ett fett blåmärke på höften, på armbågen, ett stort rött märke på vänster kind, ont i hela kroppen, och en sönderbiten läpp. Men det är så det ska vara, ellerhur?! :D 
Först var vi iallefall hemma hos alex, sen gick vi vidare till daniel, efter det så gick vi till myhrn och önskade alla gott nytt, och till sist hem till elin. Jag kom väl hem vid fyra, och då kom andreas och gjorde mig sällskap. Och idag börjar förresten min diet. En diet som jag har skapat själv skulle jag vilja säga, och jag är ju knappast helt säker på att den funkar. Men jag får bara äta ris och tonfisk (blä), eftersom att det är så sjukt nyttigt. Eller bara ris, det får jag välja själv. Sen så får jag dricka mer päron, eftersom att jag känner att jag inte skulle klara mig utan det. jaja, jag återkommer om ett par veckor och sen får vi se om den funkar. Puss!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hejdär , haft en bra dag? :)

2009-01-02 @ 20:42:18
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: f

2008 klev du in i mitt liv, 2009 klev du ur det

2009-01-03 @ 00:24:20
Postat av: jennifer

Aldrig, filip! Aldrig....

2009-01-03 @ 16:33:13
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/
Postat av: f

höhö;) börja ring då ditt as;p

2009-01-04 @ 17:00:04
Postat av: jennifer

haha, ja :D

2009-01-04 @ 18:57:59
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0