yoga

Har precis kommit hem från yogan. Det var undebart, inte likt nåt annat jag provat på. Väldigt avslappnande och man kände verkligen hur lugn man blev i hela kroppen, det var jag tydligen inte ensam att tycka eftersom jag tyckte mig höra snarkningar från gubben bakom. Men det är väl positivt tror jag? nej, men det vill jag fortsätta med. Sen att jag är vig som ett kylskåp spelar ju ingen roll, eftersom att man väljer precis hur långt man vill böja sig. Jag böjde väl mig kanske i.. 20 grader. men det är lungt, det kommer, det kommer. Nu ska jag bara ladda inför body pumpen som jag verkligen ser fram emot!

Jag skulle ju sola idag, jag och rebecca. Men när jag såg hur steffy såg ut så ångrade jag mig. Hon hade inte fått nå färg alls, eftersom att rören är helt slut, men dom har beställt nya, så när dom kommer så ska jag börja steka satan. För nu är det nog! jag vill inte vara blek. Wiggah, here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0