♥ 090601

idag är det första juni..
vilket betyder att det är sommar! juni är en riktig sommarmånad, och jag känner att det här sommaren ska jag leva som aldrig förr! jag ska inte ha en lugn dag! bortsett från idag.. och imorn.. och i övermorrn. men sen, sen är det full rulle hela sommaren!

Jag hade så jäkla ont i magen idag så jag åkte hem från skolan. kom hem vid halv ett, och fick reda på att vi hade slutat då i vilket fall, eftersom att vi skulle göra klart vårat arbete som vi håller på med om döden. jag och mickis valde att göra en plansch(?), och eftersom att vi är klara så fick vi gå. jag missade alltså inget. skönt!
efter det gick jag till becca och kollade lite. blev dock inget långvarigt besök då jag bestämde mig för att besöka hällbacka (min praktikplats) och prata tider om sommarjobbet osv. så nu har jag fått schemat och vet när jag ska börja.
Den 18:de juni börjar jag till den 12:e juli. och om dom behövde vikare nån dag extra så skulle dom ringa. : )

nu har jag ätit en billys.. okej, två billys och ska snart börja städa mitt rum som jag så länge har lovat min mor. men det blir liksom aldrig av. jag vet ju fasen inte vart jag ska börja. det är kläder överallt!
och ikväll kommer mormor.. henne har jag inte träffat på ett år, så det ska väl bli kul, antar jag. sen ska jag färga håret. Min utväxt är inte okej!
kiss!


såhär ser mitt rum ut för tillfället, och jag vet inte vart jag ska börja. usch! jag förstår inte själv hur jag har kunnat låta det gå så långt. om det finns en gud, hjälp mig!


min hårfärg.. viva, rich plum!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Denna sommarvärme försvinner i morgon & är borta ett tag =/ KUL AH

2009-06-01 @ 16:23:44
URL: http://naatys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0