♥ 118100, svar på allt?



haha, kom på en sak..

jag var ju hemma hos sickan nu på kvällen, så vi satt och spelade yatzy med hennes mamma och syster. eller ah, jag spelade med hennes mamma och syster. hon satt vid datorn. anyway, det var inte det jag vill komma fram till, utan det jag ville komma fram till var att vi satt och diskuterade king.com som är en spel-sajt. och där har dom bytt namn från yatzy till dice king. så vi bestämde oss att för att sms:a 118100 och fråga varför dom hade gjort det. (dom säger sig ju ha svar på allt!)
Först fick jag ett svar där det stod: "hej! Vi har för tällfället kö och hanterar din fråga så snart som möjligt, tack för tålamodet!"
och då tänkte jag att dom inte visste, sen fick jag ett svar på en fråga jag inte ens hade frågat. jag fick svar på varför king.com hette king.com.
skiten kostade 20 spänn. fasen vad jag önskar att jag var lika rik som dessie så att jag kunde köpa en mobil som var gjord av guld och diamanter. -well, it's just not in the cards for me, i guess.

haha, vet också en kille som frågade varför han alltid var kåt, då fick han tillbaka:
"jag vet inte"
så jävla kul! hahah

aja, nu ska jag sova, klockan har passerat läggdags för flera minuter sen.
kiss!

Kommentarer
Postat av: Juliiabuz

haha, dom har jag också sms;at..

fast då frågade jag dom vem jag var.. Så jag skrev typ " vem är.." och sen mitt för- och efternamn..

Och jag fick typ ett fyra rader långt svar.. där det stod bla.. att jag älskade sjöhästar.. haha!

2009-06-06 @ 14:29:22
URL: http://juliiabuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0