♥ cupido, jag är förälskad.

nu har den tiden på dagen kommit då jag ägnar dyrbar tid åt bloggen.
eller, okej, dyrbar och dyrbar vet jag jag inte. men tid är pengar, maaats!

dagen har i stort sett spenderats i storstaden nersala (uppsala).
jag och sandra åt en varsin salla på cupido, som för i övrigt är himmelskt goda! jag är ledsen att behöva säga det, men den slår hemköps sallad med hästlängder. (förlåt hemköp).
men, det är den hårda sanningen. knäppte ett kort på min sallad också, men sen kom jag på att jag har tappat bort sladdjäveln till mobilen, så det blev inte så mycket av med det, va.
tänkte att jag eventuellt skulle leta upp skiten, men det är ett senare projekt.
idag i skolan har vi diskuterat etik för fulla muggar. faktiskt hur kul som helst. Just att det inte finns nåt rätt eller fel. det tycker jag är bra.

när jag kom hem kikade jag förbi sickan en stund, som vanligt. vi snackade lite skit, men efter ett tag kände jag en oerhörd längtan. en längtan jag inte kunde stå emot, jag saknade.. min dator.
så jag åkte hem och placerade mitt feta arsle här. framför datorn. som jag så ofta sitter och fixar saker och ting.

snart ska jag måla mina naglar. den här gången blir det inte blått, utan fransk manikyr hade jag tänkt mig.
resultat kommer!
kiss!


"kärlek är att försöka förvandla ett stycke drömvärld till verklighet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0