♥ dead by april- falling behind

brr, mina fötter är som två isklumpar..
funderar på att såga av dom.

skolan gick bra. fick reda på att jag har VG- i engelska, men kommer bara få ett G eftersom att VG- inte finns med i betygsgrejjimojen. men det fixar jag nästa termin, så jag är inte bitter! : )
såg förresten att läsarna hade ökat rejält. verkar som att inlägget om dessie rörde vid många ömma punkter. hehe, kul..


I tidags så beställde jag och mickis en varsin kycklingmacka från hemköp. inte dom nya utan dom gamla, som var butiksbakade. och dom nya smakar röv jämfört med dom gamla. iofs så smakar dom nya röv jämfört med ganska mycket, för dom är inte goda!
men, fyfan vad gott det var med en gammal! jag har inte ätit en cp-god-butiksbakad-kycklingmacka på år och dar, känns det som.

i helgen var det ju planerat att jag skulle dricka, men jag skippar det och tar det nästa helg istället. (jag har inte druckit sen sista april)
vi skulle ju ha haft "klassfest" imorn, men det blir inget av med det eftersom att vädret suger pung.
så vi tar det nästa vecka istället då det ska bli 30 grader.
eftersom att vi ska vara i mehede så är det bara att ladda upp med myggmedel och dra på sig en burka så att man inte blir uppäten av myggor och andra farliga djur som kan tänkas finnas i sveriges arsle, mehede.
hehe, nej, nu ska inte vara såna, mehede är mysigt (?)
nu ska jag lugna mig lite, och dra på mig ett par mjukisar.

hörs sen, kiss!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: natalie

hahah eller hur! jag tycker seriöst vi startar en ny gemensam blogg med temat "hei-ja-kan-inte-staaava-foer-ja-aer-fjoortis" :D och ta provecerande bilder! men jag lär gå ner lite i vikt först, så vi satsar på det i höst ; )



åh, ska det? glädje :D

varsågod! :)

2009-06-05 @ 16:06:46
URL: http://baranatalie.blogg.se/
Postat av: natalie

men fyfan, klockren idé där! hon är nog vänlig att hjälpa oss med smal tips "á la dessie", det vill säga bantningspiller trots att man har en vikt på 40 kg.



kommer bli perfa det här! :)

2009-06-06 @ 00:03:56
URL: http://baranatalie.blogg.se/
Postat av: natalie

.. nej, tabbe där. vi skippar hennes heta tips och kör på ba!

2009-06-06 @ 00:38:13
URL: http://baranatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0