♥ den där jäkla telefonen!

den där telefonen brinner seriöst snart upp..
den ringer hela tiden! och är det inte mammas kusin så är det kungen. jag blir galen!
så när den ringde sista gången så blev jag förbannad och svara med:
-greta gris
-ja, hej, greta gris, det är snurresprätt. vad vill du äta?
då förstod jag att det var mamma. aw, mami! : D


så, snart kommer hon hem med en fanta exotiska frukter. min favorit! den och mer päron är guld.
ja, det vart som ni kanske märker inte besök hos häxan i söderfors. kanske knallar dit senare och inte benen strejkar.
kiss!

Kommentarer
Postat av: therese

fin blogg! :)

2009-06-04 @ 21:07:04
URL: http://rrrosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0