♥ den lilla sjöjungfrun



älskade, älskade mamma!

jag och mamma har precis delat på en ask salta katter. slogs om den sista gjorde vi också. jag vann såklart. (otippat värre, liksom)
min mamma är inte bara min mamma, utan också en väldigt bra vän som jag delar många problem och tankar med.
hennes svar kanske inte alltid är dom man vill höra vid en ålder på 17år, då hon är lite äldre (eheh) än mig. men ibland hjälper det verkligen, det hon har att säga.
min mamma är en av de starkaste människor jag känner, och har varit med om saker som vissa inte ens får uppleva i sitt liv. hon är så jävla mycket i mina ögon. hon är bara bäst!

hunnit titta på den lilla sjöjungfrun har jag också gjort. och den filmen går under kategorin "filmer-jag-inte-vågar-se-ensam". den är faktiskt läskig! när ursula drar sig fram med naglarna där på båten i slutet när hon har hypnotiserat prins erik till att gifta sig med henne. jävla bitch!
dessutom kallar hon ariel för slyna i filmen. och det ska vara en barnfilm, liksom?
eh..
har också hört att prästen som viger, eller, ska viga ursula och prins erik får stånd medans han står där. men trots att jag tittat noga, noga så kan jag verkligen inte se det! skulle vara intressant att se..
nej, orkar inte mer nu.
kiss!


en trött jempis utan smink idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0