♥ "dessie is back, bitches!"


(bilden är tagen från hennes blogg)


asså, HAHAH!!
som de flesta säkert vet så är ju fjortisarnas fjortis-drottning tillbaka, dessie!
Och jag läste nyss hennes senaste genialiska inlägg, där hon trycker ner de människor som jobbar på donken.
öh?
bara för att dom jobbar på donken är dom inte mindre värda. hon har uppnbarligen missat finanskrisen helt, och det faktum att folk tar det jobb dom får. men det är klart, såna seriösa saker kanske inte exsisterar i hennes lilla barbie-bubbla.
men det jag blev förbannad över var när hon skrev:

"Det var en 30 årig "kvinna" som jobbade på donken iförrgår, det tyckte jag var lite pinsamt. Hon kunde ju haft barn, och kul för dem att ha en mamma som har sin livs karriär på donken. Men iallfall.. Jag skulle beställa, så var hon lite otrevlig och kollade illa på mig när jag beställde så jag blev lite irriterad.. & Jag pratade i telefon med Paulina oxå så jag sa högt i telefonen så hon som var otrevlig på donken skulle höra att jag blev lite lack när hon var otrevlig, så jag sa högt till paulina "Folk som jobbar på donken ska ha respekt för oss med BRA jobb..." så hörde ju hon som jobbade det, och bad mig otrevlig att "sticka" därifrån... Blev så jävla irriterad, att jag skrek till henne att skaffa ett riktigt jobb! Jag menar, hon borde ha respekt jag är hennes kund, jag gör så att hon tjänar sina små pengar?! Blev så fruktansvärt irriterad...".

bara att hon sitter och trycker ner andra människor på det här sättet visar ju villken mognadsnivå hon ligger på. hon verkar dock inte ha så hög iq heller, men vad kan man förvänta sig av en fjort(is)onåring?
men det roliga med hela hennes blogg är att vi "äldre", med lite mognad i kroppen inte läser hennes blogg för att vi tycker att den är bra, utan för att den är så otroligt pinsam. dessutom är det lite kul att läsa om hennes senaste infall. 
hon tror ju att alla är "avundsjuka" och att alla "love her sooooooooo much!".
men så är inte fallet. inte hos mig iallefall.

aja, nog om den iq-fiskmåsen. nu ska jag sova så att jag orkar upp till skolan imorgon.
kiss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Edith

Usch ja.. Tycker inte om henne för 5 öre. Trög som få är hon ;p

2009-06-04 @ 16:02:22
URL: http://edithh.blogg.se/
Postat av: Edith

sv: Haha, jävligt sant! :D

2009-06-04 @ 16:25:27
URL: http://edithh.blogg.se/
Postat av: liivan

Du har ju ett gorgeous namn altså! Haha! Heter också nämligen Jennifer. Allt bra med dig annars?

2009-06-04 @ 16:26:57
URL: http://liivan.blogg.se/
Postat av: liivan

Vad härligt att höra! Allt är fint med mig här med! :D

2009-06-04 @ 16:44:13
URL: http://liivan.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Åh, det där fjortis utseendet är det fulaste jag vet! Vitt hår, diarré-ansikte och vita läppar. Människan är ju sjuk för sjutton!

2009-06-04 @ 17:32:20
URL: http://rebeccasecrets.blogg.se/
Postat av: flina

du gör ju fyfan samma sak right now dusjälv ! :s

du sitter och trycker ner dessi och massa skit . du skriver ett helt jävla inlägg om henne ? det måste ju fan betyda att du nryr dej om vad hon gör ,så varför inte bara skita i det ? :s hon gör det ju för att få besökare som du aldrig kommer att få , och avundsjuk ,jepp det är just vad du är ! kanske inte på hennes utseende men på det hon har som inte du har , så bara sluta bry dej och låt henne göra som hon vill utan att du ska skriva ett helt jävla inlägg om tjejen ?! det bara tar på din tid hjärtat ..

2009-06-04 @ 20:52:33
Postat av: nathalie

Flina: Wow MVG i skrivning. ETT POÄNG TILL DIG - grattis. Saken är att jämfört med Desiree så har lilla Jennifer IQ på rätt plats, med andra ord vad Desiree inte har. Jag tycker att Jennifer gjorde så rätt att skriva detta inlägg för att det är förfan inget fel att jobba på Mc bara för att man är 30 år ( & VAD VET DESIREE IGENTLIGEN OM DEN KVINNAN VAR 30 ÅR?) En vild chansning ifrån hennes sida. "Hon gör ju det för att få besökare som du aldrig kommer att få" haha du erkännde själv där att Desiree överdrev om allt om om Mc-inlägget. Dumma jävel. Jennifer, fortsätt your HARD WORK. LOVE YOU

2009-06-04 @ 23:00:18
URL: http://naatys.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sjukt snyggt inlägg! Vissa människor är tydligen värre än andra! och ja, flina åt flina (:

2009-06-05 @ 23:39:17
URL: http://linneawestby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0