♥ nothing else matters

när börjar sommarlovet?
ja, precis. när börjar sommarlovet? då man slipper ha bh på sig, utan bara bikini utifall man skulle få för sig att bada, så att man bara kan kasta av sig kläderna och slänga sig i vattnet. sen ligger man i solen tills man har torkat.
solen verkar ha övergivit mig. tack som fan.
jag är less på sverige nu. jag vill åka utomlands. och det verkar ju inte bli nåt i sommar med grabbarna grus (micke, robin, jesper och kevin) och mickis eftersom att ingen av oss har ett jobb i sommar. det känns som att jag måste försöka ta kontakt med my old man. jag tycker han kan sponsra mig med lite pengar, för det går ingen nöd på honom direkt.

jag saknar min klass.
jag saknar mattias dom drygar på våra lektioner, jag saknar att snacka skit med mickan på rasterna, och jag saknar tjej-gänget nere i hörnet. jag saknar också alexandras skratt, för det är det mysigaste skratt jag nånsin har hört. sen saknar jag att slå robin och att alltid retas med mikey. jag saknar också malin och hennes gang. malin som alltid har så jäkla snygga kläder. henne skulle jag verkligen vilja byta garderob med.
fan! men vi har ju trots allt två underbara år kvar. jag och mina puckon till klass. världens bästa puckon! : )

har hjälpt mickan idag med hennes header. sen träffade jag becca en snabbis.
vi sov oss igenom hela dagen igår. när jag kom dit på morgonen så var vi vakna i två timmar, sen sov i 3. vaknade, gick upp och åt, sov i en timme till. vaknade, åkte hem till mig och åt mat som ola hade lagat. åkte hem till becca, satt uppe ett tag, gick och la oss. somnade. gick upp och åt, gick och la oss. sen åkte jag hem vid tre.
ja, det var våran gårdag. jag fattar inte hur vi kan sova så mycket, men det beror nog på att jag inte fick så mycket sömn i fredags natt, och det fick inte hon heller.
nu ska jag tvätta bort mitt smink och borsta tänderna, sen ska jag bädda ner mig i mina nya satin-sängkläder.
kiss!


"Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
And nothing else matters"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0