♥ en oplanerad fredag

än så länge har jag inga planer för kvällen..
men vi får se hur det slutar.
idag tar jocke studenten, eller "hockey-jocke" som jag och mina vänner så fint kallar honom, då både jag och fia hade en varsin jocke, och för att veta vilken vi pratade om så fick min jocke vara "hockey-jocke". så jag har grattat den lilla lusen.
fanny sa det bästa någonsin idag när vi va på högbergs, eller hon skrek till alla överlyckliga studenter: "ja, ha så kul ungjävlar, imorgon är ni arbetslösa". eller i stil med nåt sånt, och hon hade ju faktiskt rätt. och hur jag skrattade! Såg också en jävligt ful vagn, och de som skulle åka i vagnen var nog medvetna om att den var ful eeftersom att det stod "skratta inte, vi har säkert knullat din dotter". -nej, det tror jag inte att ni har för det första. och deras vagn var as ful. men det var kul, eheh..
om man ser det så så är det ju en enorm trygghet att få gå i skolan, då man slipper tänka på hur man ska få ett jobb. jag har ju mitt jobb. dock är det skit-lön för det tunga jobb jag gör, men skolan är ju på ett vis mitt jobb. jag går i en frivillig skola, och det är ingenting som tvingar mig att gå kvar. utan det är jag själv som väljer det. precis som med ett jobb.

nu tänkte jag att jag ska hoppa in i duschen, raka benen och måla om mina naglar. sen ska jag städa mitt rum och sätta upp min nya rullgardin.
fick lite pressys av mamma igår för att jag gick ut första, hehe :b
saker som jag verkligen är i behov av.
en bodylotion, en deodorant, en ansiktskräm och tre nagellack. en rosa, ett vitt (fransk manikyr), och ett genomskinligt.
 så det är det jag kommer att pyssla med ikväll.
kiss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0