♥ färdig!

nu är vi klara!
eller, inte helt klara. vi har målat tre väggar, och nu är det en kvar som ska tapetseras. den väggen ska vara vit med ett brunt eller guldigt mönster på. kommer förmodligen bli skit snyggt.
jag hjälpte till mer än jag trodde att jag skulle. men efter en halvtimme ungefär lessnade jag och la mig på golvet istället. jag påpekade också snällt alla fläckar hon hade missat, så hon flyttade så fint runt sin lilla stege överallt härinne.
jag doppade faktiskt henne inte i nån färg, inte heller stänkte jag nån. men däremot så knäppte jag mycket smickrande bilder på henne. men hon fick mig att lova att inte lägga ut dom i bloggen, så jag får väl låta bli då.

när vi flyttade ut alla möbler så hittade jag en hel del saker som jag saknat mycket länge. både under sängen och bakom nattdukbordet. bland annat min usb kabel till mobilen, och mina hörlurar.

har ätit mat nu, och tänkte att jag skulle duscha, sen bege mig hem till sickan. ska måla om naglarna också, för dom är heelt förstörda. fan!
kiss!


här är en liten del. mer får ni inte se förrän det är klart.
och den söta ungen på väggen är becca såklart.


jag vet att det inte är nån bild. och det ska det inte vara heller.
tror inte heller att nån annan än jag och becca kommer tycka att det är kul, men det är becca som gör ljuden med sin mun, och hur vi skrattar varje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0