♥ god morgon

god morning!
jag och becca vaknade för ett tag sen. hade fått ett sms av perra där det stod: "är du vaken?". klockan HALV 3. vad fasen skulle jag gör vaken klockan halv 3? jag somnade iallefall ute på soffan igår, så becca väckte mig, och vi gick in i rummet och sov.
perra ringde mitt i allt också, så jag kommer inte ihåg ett ord av vad vi pratade om. jag sov som sagt.
det där är farligt, det är inte första gången jag pratar med nån i sömnen, och inte minst skriver till nån i sömnen. och då finns det inga hämningar.. jag skriver vad som helst.
uscha!


så jävla dum i skallen!
(och om ni undrar över den ENORMA bh:n, så är det beccas. det är ju knappast min.)

idag vet jag faktiskt inte vad som händer. ska förmodligen döda min cp-störda syster.
hon har rivit ner mina hyllor, så allt ligger på golvet. visserligen kastade jag ett ljus mot henne, men det var hon som började. jag älskar henne bara för att jag måste, pga det faktum att hon är min syster.
annars hatar jag henne av hela mitt hjärta. kan inte hon flytta nånstans ut i skogen och stanna där?
usch! vidriga människa.
kiss!

Kommentarer
Postat av: natalie

vi gört!

2009-06-06 @ 12:42:16
URL: http://baranatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0