♥ godnatt, babes!

det här papperet är as viktigt!!
så jag har placerat det mitt på golvet för att inte glömma att ta med skiten till skolan imorn.
kommer troligen glömmas ändå. men då har jag iallefall försökt.


"MAN KAN SE MATTAN!!" kors i taket!

jag visste att det var nåt jag hade glömt, och mycket riktigt. jag skulle fylla i papperet och räkna massa dagar.
vi hörs imorgon, för nu ska jag sova. imorgon är det den stora dagen. jag ska visa min kropp för hela klassen. fyfan! hoppas det blir dåligt väder.
god natt&kiss!



GLÖMDE EN GREJ. VILL BARA UPPLYSA OM ATT JAG OCH SYSTER CYKLADE TILL MEHEDE I LÖRDAGS. ALLTSÅ 1.4 MIL!! 
LÅÅÅÅÅÅNGT! ja, för att vara mig då alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0