♥ it's a long way to the top if you wanna rock'n'roll

nyss hemkommen från sickan..
vi satt och pratade lite med hennes mamma och hennes kompisar. drack ett varsitt glas vin, men nu är vi här och ska nörda framför datorerna. för ovanlighetens skull, liksom.

blir en lugn fredag.. en mycket lugn fredag! skönt. dock inget ovanligt det heller.
asså, herregud, jag märker själv att jag gör samma sak varje helg. jag får liksom deja vú varje gång jag skriver ett inlägg.
illa, illa.

Nu ska jag äta en billys pan pizza, eftersom att det enda jag ätit sen jag slutade skolan är ett äpple.
kiss!


♥en gammal goding som värmer sådär skönt i magen♥
(OBS! en riiiiktigt gammal bild! OBS!)

Kommentarer
Postat av: Mickan

Du har faktiskt ätit en underbar kyckling macka jempa

2009-06-06 @ 00:31:30
URL: http://michaelaamorey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0