♥ ja, jag är lat

bloggen har inte blivit uppdaterad idag pga extrem lathet..
ja, det är sanningen. jag är för lat helt enkelt.

jag, åsa och olle har spelat monopol iallefall.. dock spelade vi på våra egna regler. eller ja, jag och olle hittade på regler allt eftersom efter att åsa hade åkt ut.
jag och åsa skrev också ett kontrakt där jag lovade henne att hon skulle få slippa betala på mina hotell om hon sålde en speciell gata till mig. dock fick hon aldrig chansen att få sin del av bytet eftersom att hon åkte ut innan jag hann bygga hotell på mina.
men jag hade iallefall 18 miljoner, klev lite på olles gator, sen var jag grillad. jag gick i konkurs helt enkelt. olle däremot den suckern slutade spelet med en jäkla massa pengar. det kan ju han vara lycklig över..


här är kontraktet.. stenhårt, ba.


becca är här nu, och vi ska sova tillsammans. formodligen ha lite sex och så. mys!
när hon kom in i mitt rum -som är nystädat- så säger hon:
- är det du eller din mamma som har städat? (hon)
- mamma (jag)
- asså, fyfan. nästa gång jag kommer hit så ska jag tvinga dig att städa ditt rum, sen ska du få slicka rent golvet.

eh? okej, tack bästis. jag vet alltså vad jag har att vänta mig. lovely!
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0