♥ jag har badat!

äntligen får jag sova!
jag har varit som en zombie hela dagen. nu har jag tittat på dh och har borstat tänderna. sminket slapp jag tvätta bort eftersom att jag inte hade nåt. det försvann när vi badade med klassen idag.
ja, vi badade! i det här skit vädret. dock var vi bara tre stycken, men det var satans varmt i vattnet. 23 grader, så det var varmare i vattnet än på land. sjukt skönt.
det var iofs inte lika skönt att visa mig i endast bikini. usch. men, det är bara att gilla läget. hellre simmar jag tre längder än att spela pingis i en och en halv timme.
Har haft ett jätte snabbt betygsprat idag iallefall.
fick VG i slutbetyg i vård&omsorg, känns jäkligt bra!
fick bara ett G i näringslära, men det är jag bra nog nöjd med då jag trodde att jag skulle få ett IG, eftersom att jag inte har gjort näringslära provet som jag missade i november förra året, haha! iallefall så var man tvungen att göra det för att bli godkänd, men eftersom att jag blev godkänd iallefall så struntar jag i det provet och mår bra över att jag inte har några rester kvar till nästa termin.


jag är som sagt helt slut, både fysiskt och mentalt. ja, jag är alltså sjuk i huvudet (eheh).
så jag ska skaka av mig lite skit och sova gott inatt.
vi hörs imorgon om inte lite senare ikväll.
kiss på er!♥


jag ser ut som att jag trycker tillbaka en bajskorv, men det är okej.
(bilden har absolut inget med inlägget att göra)
(bilden är från sista april)
(godnatt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0