♥ jag vann monopol!

jag vann monopol..
helt otroligt! fast vad kan man förvänta sig när man spelar med en som inte har nån koll på sin ekonomi alls, och en som.. som ja, spelar som ett as helt enkelt.
jag vann stolt med mina 28 miljoner, hus och 6 hotell. skrapade ihop en hel del pengar på slutet där när becca satt och höll på sina 20 000 kr. jag "såg" därför inte när hon klev på mina gator eftersom att jag inte ville att hon skulle förlora. jag ville sätta dit den andra jäveln, mamma..
men det var enbart för att hon var så mallig i början och sa att jag skulle förlora. 

mamma låg långt efter mig och becca i början, när vi hade kommit ett varv runt plan så kämpade mamma tappert runt sitt första.
efter ett tag säger hon:
- "men hur kan ni ligga så långt före? jag har ju förfan en racerbil!"

'HA! in your face, jag sa ju att du skulle ha varit hamburgaren',
tänkte jag då.
jag rådde henne nämligen till att vara hamburgaren, men då tyckte hon att jag var elak och skulle prompt vara bilen.
well, i told her.

jag har förresten hittat en  ny kärlek. soran ismail.
han är inte bara rolig, utan han är helt sjukt bra på att skriva, och det är inte ofta jag skrattar för mig själv högt, utan jag brukar bara skratta inombords. men när jag läser hans blogg så händer det att jag faktiskt klämmer fram ett litet, "haha" högt för mig själv. efteråt så skäms jag och känner mig ganska patetisk över att sitta och skratta för mig själv i mörkret.
men anyway, han är iallefall min nya kärlek och han är helt sjukt rolig i parlamentet.

han vet förmodligen inte om det än, men vi ska gifta oss.
nej, nu ska jag avrunda och sova. jag ärr så jäkla trött efter att ha sovit på GOLVET inatt!
kiss!


såhär ser jag ut när jag ska vara allvarlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0