♥ jävla idioter, hoppas ni dör!

nu är jag hemma och har precis ätit en hemköps-sallad.
är riktigt jävla förbannad också!
Studenterna var fina, och det var roligt att så alla så glada. längtan till att jag snart står där är enorm. jag ska ha den dyraste mössan och den snyggaste klänningen. för det måste man när man tar studenten.

iallefall, anledningen till att jag är förbannad är att jag inte får jobba i sommar..
varför?
jo, för att arbetsfuckingmiljöverket tyckte inte att det var "lämpligt" för oss att jobba med det eftersom att vi är minderåriga. TROTS att kommunen GARANTERADE oss sommarjobb innan vi började i skolan. så jag pratade med en tjej på kommunen då hon säger: "ja, ni var garanterade under förutsättningarna att ni fick dispans". HA! det stod det inget om när vi började, utan det stod att vi var garanterade sommarjobb, körkort och 14 månaders trainee-anställning efter att ha tagit studenten.
jag är så jävla förbannad, inte på skolan, och inte heller på hällbacka, för det är inte deras fel. utan det är arbetsmiljöverkets fel. vilka jävla idioter. åh!!
ja, jag kommer alltså att vara pank hela sommaren, underbart!
kiss my ass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0