♥ jävla nötter!

men, vad är det för väder?!
regn!
och vad jag har förstått det som så ska det regna på fredag också. stackars alla studenter!
Vad kan dom möjligtivs ha gjort för att förtjäna sånt pissväder på deras stora dag?

ja, nu vet jag! det är ju den jäveln som kastade vatten på mig imorsen när jag kom till skolan. JÄKLA IDIOT!
känner inte människan, och har sett fanskapet några gånger i skolan bara. det första man ser när man kliver av bussen på morgonen är när grabbarna grus står och fyller i vatten i hinkar. när dom sen ser oss så skriker en av tomtarna:
"ta dom!". och vänta? hur gammal var han liksom?
iofs fick jag inte så mycket på mig, för jag sprang. men det sista jag ville var att få en kalldusch sådär på morgonen.
hörde ju det ryktas om att det skulle vara matkrig också. okej, jag vet att det är deras sista dag och att dom ska ta studenten. men faktiskt så kan dom hålla det inom rimliga gränser. man behöver inte kasta mat på varandra. ett vattenkrig är okej, men när de börjar kasta på dom som inte ska ta studenten utan sitter och lyssna på ewa när hon pratar om demens i flera timmar, ja, då har det gått över gränsen.

skit samma, det vart inget matkrig, och det är jag glad över!

grät en skvätt i skolan idag. men vag gör det?
vi tittade på en film som var jätte sorglig, så det kom en tår där. eller ja, den kom en hel del, och även fast jag inte rörde en  min i ansiktet så forsade tårarna som jag vet inte vad. dom enda som bölade vad jag och mickan, och filmen hette "en sång för martin".
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0